Wednesday, 18 January 2012

dirumah....

seteLah Lma aku xbaLik rumah...
akhirnya...
"sAya Di RuMah"

wALaupon cuMe ade mase seLama 7 hari jek aku di Rumah...
tApi..
aku berNekad nk Abeskan mase nGan FAmiLy jek..
nk sWoh mak msaK macam2...
LAuk2 Feveret...
antaRanya..
..sayur urap..
ni makanan Jawa...

ikan bawal masak merah..

daN benDa yaNg PaLing suke SkaLi aku wUt
iaLah
makan Rambutan Atas PokoK...
fresH..!!!
suke sAngat..

aLhamDuLiLLAh..
memang ReZeki aku KaLi ni baLik kebetuLAn puLak musim RambuTan..
suke saNgat..
KaLo kaT penang sna susaH tol nk Cari sume tu..

nk cTEr PasaL DuriaN r..

sBnaRnya aKu sgt Suke mkaN duriAn ni..
Tapi entah Kenapa 1 Ari ni aku Makan durian ni sAmpai 
terMuntah-muntah..
aKu Rase tiMe tu,
 Tersangat r Rugi sUme duRian yg aku mkn tu...
da La sikit jek...
xTaw Nape aku leyh jadi Camtu..
Maybe Durian seGamat ngn Durian PenanG Lain kot..
hahahhaha...


Note: Arini g beli brg ngn Mak...
      suke sangat coz mak yg bayar..
      hahahha..lama x rase camtu..
      sori mak..(jahatnya)
         
     >nak cter pasal lgkawi..tp xde gmbar nk upload
      tlah tggu "MEREKA-MAREKA" upload lah..









No comments:

Post a Comment