Friday 20 January 2012

..entry khas untuk piQah...

assalamualaikum..
entry kali ni aku buat khas untuk kawan aku yg x malu request
aku wut entry pasal de..hahahha
(gurau je)

..entry ni untuk NursyafiQah Yusof..
.. ni lah si dia yg minta aku wut entry khas untuk dirinya..
..hahahha..
..de ni dlu Classmate aku merangkap kawan baik aku yang sgt sengal..
de ni konon nya baik..
tapi sengal macam aku gak..
aku rindu kat ko piqa..
meh lah twon penang!!

hahaaha..actually kami berempat..

..arni..piqah..effa..

aku rase antara kami...effa la yg paling sopan skali...
hahhaha..
dan aku mestilah yg paling bising skali..

..dan inilah yang paling kecuh skali..
..kami bertiga yang xboleh berpisah..

..serius rindu gler ngn mereka..
..sorilah x dapat hang out ngn kowg...
..aku kna balik penang cepat..
..sori sgt..
..pnt kan kowg plan..

.. inilah praktikum aku yg sgt2 sengal..
..kuliah 2 praktikum 12..
..KOLEJ MATRIKULASI JOHOR..
..praktikum yang paling bermasalah dlu..
..cakap jek praktikum 12 mesti lecture knal..
..ahhahahha..


..Rindu gler kat kamu sume..
..gelak sma2..kuat..
..bergosip.. berbabeque..

nilah mulut2 yang kuat bergosip!!
..tp tertinggal lagi..
..syeby.aidakecik.mariah..


..ingat lagi button ni sume..
..sius cantik..
..setiap sowg dapat satu..
..dan aku dapat..
..hahahah...
...xpyah cakap lah...

note: piqa aku da wut da entry ni untuk ko!!
        esok nak hang out ngn manah n izzah!!
        xcted nk karoke...hehehe,,
        nak testing suare....




No comments:

Post a Comment